شنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۲

طراحي سايت

فراگيري علم و دانش

طراحي سايت

۲ بازديد

بياييد طراحي را از مناظر متمايز كنيم ...يك وب سايت مي تواند توسط بسياري ايجاد شود، و ما وب سايت هايي با طراحي استراتژيك با رويكردي خلاقانه ايجاد مي كنيم كه بلافاصله توجه را به خود جلب مي كند، اعتماد به نفس ايجاد مي كند و بازديد كننده را به مشتري تبديل مي كند.
طراحي منحصر به فرد و رويكرد فردي به هر سايت ساختار متناسب آپ طراحي وب تطبيقيدنبال كردن روند طراحي وب سايتكاربرد روانشناسي رنگپايبندي دقيق به اخلاق سبك برند عناصر طراحي وب متنوع و منحصر به فرد هستند، اما در اين تنوع ما ساده و زيبا را انتخاب مي كنيم. از جديدترين فناوري هاي طراحي وب استفاده مي شود.
طراحي رابط كاربريهدف اصلي سايت ارائه حداكثر اطلاعات به بازديد كننده در زمان كوتاه است. مشتري نبايد وقت خود را براي جستجوي عناصر مديريتي تلف كند، اين مي تواند باعث نااميدي در سايت شود. 
طراحي وب سايت ما انديشيده شده است و در خدمت آسايش بازديد كننده است.
سرعتكليد يك وب سايت با كيفيت  سرعت است . طراحي بايد غني، زيبا باشد و در عين حال رايانه بازديدكننده و سرور ميزبان را بيش از حد بارگذاري نكند. رتبه سايت در موتورهاي جستجوبه سرعت سايت نيز بستگي دارد .
طراحي تطبيقيفن آوري مدرن مستلزم آن است كه سايت با انواع تجهيزات سازگار باشد و به درستي بر روي مانيتورهاي هر اندازه نمايش داده شود.اين به طراح اجازه مي دهد تا طرحي را ايجاد كند كه مطابق با استانداردهاي وب، با ساختار منحصر به فرد خود براي هر بعد باشد.ما فقط وب سايت هاي سازگار مي سازيم .

هدف آن طراحي ايده هايي براي ساخت فضاهاي فيزيكي زنده-عملكردي براي زندگي انسان است. اينها شامل آپارتمان ها، محل كار، كليساها، بازارها، پارك هاي تفريحي و غيره است.
طراحي سايت بايد هم جنبه هاي كاربردي و هم جنبه هاي زيبايي شناختي- نمادين را در نظر بگيرد. اين پروژه در طرح هايي ارائه شده است كه به طور دقيق از طريق علائم گرافيكي ساخته شده اند و قبل از ساخت آن، از طريق مدل ها به تصوير كشيده شده است.
همچنين ببينيد:
طراحي گرافيك، همچنين به عنوان طراحي ارتباطات بصري شناخته مي شود، رشته اي است كه براي طراحي پيام ها از طريق نمادهاي گرافيكي يا تصاويري طراحي شده است كه به وضوح هدف خاصي را بيان مي كند.
طراحي گرافيك از جمله در طراحي تبليغات، طراحي سرمقاله، طراحي هويت سازماني، طراحي وب چند رسانه اي، طراحي چاپ، پوستر و بيلبورد استفاده مي شود.
يكي از پركاربردترين برنامه ها براي ويرايش و درمان تصاوير فتوشاپ است .
همچنين ببينيد:
طراحي گرافيك.فتوشاپ .طراحي وب سايت
طراحي وب سايت يكي از حوزه هاي طراحي گرافيك است كه شامل برنامه ريزي، طراحي و اجراي وب سايت مي باشد. براي ايجاد يك صفحه وب شما نياز داريد:
اطلاعاتي را كه قرار است منتشر شود طراحي كنيد.روابط سلسله مراتبي صفحات وب را با فرامتن يا HTML تأييد كنيد و،بهبود ساختار محتواي يك صفحه وب براي بهينه سازي موقعيت آن در جستجوهاي خاص، كه به آن سئو ( بهينه سازي موتورهاي جستجو ) نيز مي گويند.HTML را نيز ببينيد!
طراحي صنعتي
طرح صنعتي ابزارهاي مفيدي را براي توليد صنعتي طراحي مي كند. از ابزار ساده گرفته تا مبلمان، اتومبيل، كاميون، هواپيما، راه‌آهن، بسته‌بندي و غيره را شامل مي‌شود.
طراحي صنعتي را نيز ببينيد.
طراحي پارچه
طراحي پارچه رشته‌اي است كه هر چيزي را كه مربوط به پارچه است طراحي مي‌كند. به عنوان مثال، الياف، نخ ها، نخ هاي پارچه، چاپ، الگوها و غيره.
بافندگي نساجي با بافت صنعتي مرتبط است زيرا مسئول ايجاد پارچه هاي ضد آب، سقف هاي كشسان، پارچه هاي هوشمند و موارد ديگر است كه كاربردهاي بي پاياني دارند.
بنابراين، طراحي پارچه نه تنها در صنعت مد، بلكه در پزشكي، مهندسي، معماري، مبلمان و ساير زمينه‌هايي كه پارچه‌هاي جديد نياز به ساخت و توسعه دارند نيز استفاده مي‌شود.
طراح مد:
طراحي مد ايده ها، ايده هاي لباس، كفش و لوازم جانبي را با در نظر گرفتن نيروها، آداب و رسوم و ارزش هاي زيبايي شناختي جامعه اي كه براي آن در نظر گرفته شده است، طراحي مي كند.
طراحي داخلي
طراحي داخلي هم به دكوراسيون و هم استفاده مناسب از فضاهاي داخلي (منازل، ادارات و ...) اشاره دارد. هدف آن ايجاد شرايط بهينه براي توسعه فعاليت هاي روزمره، خواه روزمره، كار يا اوقات فراغت، با حفظ استانداردهاي زيبايي شناسي است.
طراحي تجربيطراحي آزمايشي امكان شناسايي و ارزيابي كمي علل تأثير را در طول مطالعه تجربي فراهم مي كند. در يك طرح آزمايشي، يك يا چند متغير را مي توان به دلايلي تغيير داد تا تأثير آنها بر متغير مورد علاقه ديگر اندازه گيري شود. طراحي تجربي در صنعت، كشاورزي، پزشكي، اكولوژي و غيره استفاده مي شود.
توسعه برنامه درسيبرنامه هاي درسي براي برنامه درسي در مؤسسه آموزشي معين بر اساس اهداف و نيازهاي آن در زمينه رشته انضباطي تهيه مي شود. بنابراين، طراحي برنامه درسي اجازه مي دهد تا محتواي طراحي، برنامه زمان بندي، ارزيابي و آموزش فرآيندهاي يادگيري را شناسايي كند.

منبع :» فونيكس وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد