سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۲

محصولات بهداشتي

فراگيري علم و دانش

محصولات بهداشتي

۱ بازديد

چگونه صابون را مايع كنيم؟

آب را در يك قابلمه بجوشانيد. صابون تراشيده شده از مارسي يا حلب را اضافه كنيد. با قاشق چوبي به شدت مخلوط كنيد. به جوشاندن ادامه دهيد تا صابون كاملا ذوب شود.
مضرات شوينده هاي خانگي چيست؟ معايب مواد شوينده خانگي
شوينده هاي خانگي ساخته شده از صابون مارسي به مرور زمان سفت مي شوند. نترسيد، فقط ظرف را تكان دهيد تا دستمالي پيدا كنيد كه به راحتي داخل دستگاه ريخته شود.
آيا شستن لباس ها به صرفه است؟ و بله منصفانه ، اين يك لباسشويي واقعاً اقتصادي نيست (ما كمتر از 1 يورو در ليتر داريم). براي داشتن يك لباسشويي به مواد زيادي نياز نداريد ، چه كسي لباسشويي را انجام مي دهد! ... حتي در ارزان ترين مارك ها نيز اغلب آنها را حدود 2 تا 3 يورو در هر ليتر (براي شوينده هاي مايع ) خواهيد يافت.چرا لباسشويي خانگي من فشرده است؟دليل ؟ به طور طبيعي حاوي گليسيرين است و گاهي اوقات توليد كنندگان صابون گليسيرين اضافي را به محصول اضافه مي كنند. اين در مورد افزودني است كه اغلب شامل تعمير طبيعي لباس هاي شما مي شود
چگونه لباس هاي خود را با سركه سفيد بشوييم؟ براي تهيه 1 ليتر لباس ، معادل يك فنجان صابون سياه مايع را با نصف فنجان جوش شيرين، نصف فنجان سركه سفيد ، يك چهارم فنجان كريستال سودا، 3 تا 4 فنجان جوش شيرين مخلوط كنيد. آب و حدود ده قطره اسانس. مخلوط كنيد، آماده است.چگونه پودر لباسشويي را نگهداري كنيم؟
پودر لباسشويي خود را براي هميشه نگه داريد، آن را در يك ظرف دربسته، به عنوان مثال، يك ظرف شيشه اي قرار دهيد.فروشگاه زباله پس از شستن لباس هاي خود در خانه، به سادگي آن را به ظرف مناسب منتقل كنيد.تفاوت بين كريستال هاي سودا و جوش شيرين چيست؟ كه جوش شيرين و جوش شيرين به هم مرتبط هستند، اما تفاوت هايي وجود دارد. علاوه بر ظاهر ديگر (پودر و كريستال ها)، آنها كريستال هاي سودا اساسي تر از جوش شيرين هستند، در مقايسه با PH بالاتر و بنابراين تحريك كننده تر براي پوست هستند.
چگونه از كريستال هاي نوشابه براي شستشو استفاده كنيم؟سرويس كتاني براي كريستال هاي نوشابه
با ماشين، حدود نصف فنجان خاكستر سودا را در يك فنجان آب گرم حل كرده و پارچه را در محفظه نرم كننده قرار دهيد. آنها لباس هاي شما را عميقا تميز مي كنند و رسوب آهك در دستگاه را كاهش مي دهند. دو 2 در 1!

 آيا كريستال هاي نوشابه خطرناك هستند؟
خورنده، تحريك كننده، آنها نبايد با پوست و غشاهاي مخاطي تماس داشته باشند. در صورت تماس با چشم، به طور كامل بشوييد و در صورت تداوم درد با پزشك مشورت كنيد .
چگونه صابون سخت را ذوب كنيم؟ ايده آل براي تهيه بن ماري در يك قابلمه متوسط. سپس مكعب ها يا صابون اصلاح خود را در كاسه به دست آمده ترجيحاً شيشه اي بريزيد. كاسه را با دقت روي قابلمه آب در حال جوش قرار دهيد. مواد به دليل حرارت آزاد شده از آب در حال جوش كم كم شروع به ذوب شدن مي كنند.
چگونه صابون سخت را ذوب كنيم؟ دست هاي نرم تضمين شده است.

 قالب معادل صابون را بريزيد، بقيه را به قطعات كوچك در يك قابلمه بزرگ برش دهيد، 4 فنجان آب اضافه كنيد و بجوشانيد تا تمام صابون فوندو شود .سپس بگذاريد تمام شب خنك شود.چگونه صابون را در مايكروويو ذوب كنيم؟حرارت را تا حد ميكرو انجام دهيد - با قدرت 800 وات براي حدود 30 ثانيه (جايگزين: حمام آب صابون ذوب شود ) . به صابون آب اضافه نكنيد . هم بزنيد و حرارت را تا حد صابون يا مايع ادامه دهيد . هرگز جوش عادلانه
آيا صابون مارسي لوله ها را مسدود مي كند؟ چرا از صابون لباسشويي امتناع مي كنيم؟ لوله ها را با صابون گليسيرين طبيعي بچسبانيد و لوله ها را مسدود كنيد . بنابراين شما با چيزهاي چسبنده در همه جا مواجه مي شويد ... و از آنجايي كه لوله ها به هم وصل هستند، واقعاً در حمام شما مهماني نيست.
چرا محصولات بهداشتي خانگي را مخلوط كنيم؟
يك همزن خوب مهم است تا مخلوط بعد از آن صاف بماند. مخلوط را به يك ظرف بزرگ لباسشويي (2×3 ليتر) منتقل كنيد. يك بطري شيشه اي براي وبلاگ بسيار خوب است، اما فوق العاده كاربردي نيست.

 چرا خاك رس را در لباسشويي قرار دهيد؟ مايع لباسشويي به سفيد رسي ، مايع شستشوي مناسب براي شستشوي تمامي منسوجات اعم از سفيد و رنگي است. در دماهاي "سرد" و پايين كار مي كند و به لطف عوامل تخريب كننده زيستي، نتايج عالي را ارائه مي دهد.
بهترين مواد شوينده كدامند ؟ بهترين مايع لباسشويي در آريل پاد.سوپر كراس بورا بورا – بهترين مايع لباسشويي با طعم جزاير. بهترين لباسشويي از نظر قيمت/كيفيت- بهترين لباسشويي براي شستن لباس هاي كودكان شما.چه رنگ هايي با هم شسته مي شوند؟ هميشه روشن و تاريكي را تشخيص دهيد. رنگ هاي روشن و گرم مانند بنفش، قرمز، نارنجي يا حتي زرد مي توانند مجموعه را شستشو دهند . آبي را با سبز بشوييد. اگر لباس نو است يا نگران اين هستيد كه رنگ آن جهش نكند، بهتر است با دست آويزان كنيد.
چرا لباس هاي من وقتي از ماشين بيرون مي آيند بوي لباس نمي دهند؟
اين واقعيت كه شما لباس‌هاي شسته‌شده سفارت به اندازه كافي نداريد منجر به از بين بردن ضعيف باكتري‌ها و گسترش آن‌ها مي‌شود، از اين رو بوي بد مي‌دهد. همچنين مراقب چرخه هاي كوتاه باشيد. ...همچنين، حتي چرخه هاي معمولي ممكن است به اندازه كافي طولاني نباشند، زماني كه لباس هاي شسته شده باكتري هاي زيادي دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد